sâmbătă, 6 octombrie 2012

Executările silite: timid, timid

Cele mai recente știri arată că mult-lăudatul program Prima Casă a început să accelereze pe zona intrării în default: dacă la începutul verii se vorbea de „numai” 45 de executări silite (în doi ani, dacă am socotit bine), la finalul lui septembrie se ajunsese deja la 109. Suspectă creștere, cu mai mult de 100%, pe parcursul a doar câteva luni. Detalii aici. Cam 4 milioane de euro, eh, o nimica toată. În jur de 2000 de pensii medii pe un an de zile. Țara e bogată, are de unde.


A, ca o paranteză, că tot veni vorba de jaf: eu sunt foarte mulțumit de ceea ce s-a întâmplat la referendum. Slugoiul oligarhiei financiare, Băsescu Traian, a fost pus cu botul pe labe. Dacă stă ca un cadavru la Cotroceni, chiar nu mă deranjează. Să stea.

Cu acest prilej, al actualizării informațiilor despre „performanța” de la Prima Casă, m-am uitat un pic și pe mult lăudatele site-uri de executări silite ale băncilor. Sunt dezamăgit total. Băncile încă se (mai) află abia la începutul procedurilor de valorificare a activelor cu care s-au trezit pe cap. Bun, e de înțeles că nu pot lăsa din prima prețul către fatidicul prag de 10.000 de euro pe care îl invoca Aristotel prin 2007, dar e foarte posibil să se ajungă și acolo cu unele proprietăți pe care nu le vrea nimeni. M-am uitat pe siturile câtorva bănci importante și am găsit aproape 100 de apartamente aflate la executare silită în București. În total or fi vreo 200. Hai, cătinel, cătinel. Câteva, numai din anunț, par într-adevăr la superofertă dar e posibil să fie cazemate, „cotețe”. „Cloace”. Oricum, să nu uităm că asemenea „cloace” se vindeau cu 100.000 de euroi în vremurile bune. Totuși, faptul că nu mai e bancă serioasă care să nu publice anunțurile de licitații arată că treaba e groasă rău și începe să se împută din ce în ce mai tare.

Așteptăm, avem răbdare.

5 comentarii:

AristotelCostel spunea...

Dar cezar din prelungirea bahamas iti va reaminti ca pierderea celor 4 milioane e floare de cuc pe langa prabusirea preturilor si pierderile scamatoriilor conexe. Asa se sufoca toti ca prostii, iar 10 k ramane far calauzitor.

Unde mai puii mei ca nici n-a pierdut prea mult. Decat sa fi incasat dobanda pe 5 ani la 100 de k pe care nici macar n-o avea, adica vreo 30 k lejer... bublegum a "investit", mai are de dat bancii vreo 200 k si a castigat lejer 15 k din chirii.

Insa aici deja vorbim de spirit antreprenorial de ghiorlan prost. :)

Cristi spunea...

Mda..de fro luna am inceput sa primesc mailuri cu anunturi de la vreo 2 site-uri de executari silite...:)

Unknown spunea...

este numa informatia ta multumesc http://apartamentedevanzarebucurestiieftine.blogspot.ro/

Anonim spunea...

OFERTA DE ÎMPRUMUT URGENT !!! nu, nu se încadrează în mâna scammer am întâlni diferite scamer on-line spune-mi despre împrumut nu cred că întotdeauna Atunci nu se ridica la dl James Cine mi-a direcționat către o companie de împrumut de azi, i se poate spune că sunt printre cel mai bogat om din orașul meu pentru modul în care compania de împrumut a folosi împrumutul pentru a mă binecuvânteze astăzi, dacă vrei să transforme viața ta astăzi puteți atinge dl lăstuni pe gmail{remymartinsloanfirm@gmail.com Lui} !!!

Esther spunea...

Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
*Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei ca vraja să fie activă.
Si etc.
Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

Rezultatul recensământului 2011 va accelera scăderea prețurilor pe piața imo?